преди 1 мин.
No Sleep Till Brooklyn
Beastie Boys
сега
Shine On Me
Dan Auerbach
10
Pop-out player
Woman in love
Liz McClarnoan

Тази година Black Friday на eMAG.bg премина при голям интерес

През първите 3 часа бяха регистрирани 400 000 броя посещения на сайта.

Публикувано на 26 Ноември 2016
Тази година Black Friday на eMAG.bg премина при голям интерес

Тазгодишната кампания Black Friday на eMAG.bg започна в 7:05 часа с огромен интерес от страна на клиентите.

През първите 3 часа бяха регистрирани 400 000 броя посещения на сайта. 

„През първите 3 часа на „Black Friday“ 2016 на eMAG.bg, отчетохме 16% ръст в броя на посещенията в сравнение с тези за първите часове на миналогодишната Black Friday кампания. През мобилни устройства са отчетени 56% от общия трафик, които надхвърлят десктоп посещенията. Бяха продадени над 105.000 броя продукти, като атрактивни категории са ИТ продукти, телевизори и продукти за лична грижа“, обяви Стефана Здравкова, изпълнителен директор на eMAG. 

Първата кола - Toyota Aygo, беше резервирана в първия половин час на кампанията. Първите търсени продукти iPhone 5s, гейминг конзола PlayStation 4 1TB и телевизор LED LG 49”, бяха разпродадени в първите 5 минути на кампанията. 

По време на първите три часа на Black Friday в eMAG бяха регистрирани:

•Поръчки, достигащи стойност от 14.3 милиона лева с ДДС, с 30% повече от тези през 2015 г.;

•100 500 продадени бройки продукти, 16% повече продадени продукти от тези през 2015 г.за същия период;

•400 000 посещения;

•56% дял на посетителите през мобилни устройства;

•Над 13 милиона посетени страници на сайта от потребители; 

Най-продаваните категории до момента:

•Малки домакински уреди: над 13.000 броя

•Продукти за дома: над 12.000 броя

•Продукти за лична грижа: над 6.000 броя

•Компоненти и периферни устройства: над 6800 броя

•Телевизори: над 4.000 броя 

„Black Friday“ е очакваното шопинг събитие на годината. Лансирана в България през 2013 г. от eMAG, кампанията „Black Friday“ реализира четвъртото си издание на българския пазар и привлече интерес, поради разнообразни продукти с много атрактивни оферти, както и категории изненада. 

За eMAG:

eMAG е един от най-големите онлайн ритейлъри в региона, част от групата Naspers. Компанията развива своята дейност през последните 15 години и към момента е установен международен e-commerce експерт, който оперира в 4 държави (България, Унгария, Полша и Румъния).

В България eMAG платформата предлага на своите клиенти широка продуктова гама от над 300 хиляди артикула в разнообразни категории като телефони, телевизори, таблети, малки и големи електроуреди. В асортимента на eMAG са включени също така и детски играчки, книги, продукти за градината, козметични продукти, модни и спортни артикули. еМАG се развива като шопинг дестинация с възможност за клиентите да пазаруват удобно и през мобилното приложение.

www.emag.bg 

Ключови думи: