преди 1 мин.
No Sleep Till Brooklyn
Beastie Boys
сега
Shine On Me
Dan Auerbach
10
Pop-out player
Woman in love
Liz McClarnoan

Слушатели ще определят двама от големите победители в „Зелена идея”

„Зелена идея” е финансирана по Оперативна програма „Околна среда 2007-2013”, като до момента броят на предложенията и снимките надхвърля 1 050

Публикувано на 30 Октомври 2012
Слушатели ще определят двама от големите победители в „Зелена идея”

Кампанията „Зелена идея”, по инициатива на Z-Rock, N-JOY, bTV Radio, Melody, Jazz FM, Classic FM и Министерство на околната среда и водите (МОСВ), продължава да обогатява палитрата си от уникални гледки и идеи, посветени на красотата на българската природа.

„Зелена идея” е финансирана по Оперативна програма „Околна среда 2007-2013”, като до момента броят на предложенията и снимките надхвърля 1 050.

Свежият проект дава възможност на всеки да сподели и покаже какво би променил в града, в който живее, в парка, в който се разхожда или в планината и морето, които обича – да предложи идея или да изрази мнение как страната ни да стане още по-красива. На специалния сайт на кампанията www.zelenaidea.bg слушателите гласуват за идеите, които са ги впечатлили най-много и биха искали да подкрепят.

Остава месец  до финала на инициативата, когато специално жури от МОСВ и bTV Radio Group ще определи големия победител, който ще спечели професионален фотоапарат и 5-дневна екскурзия за двама в Родопите, а втора и трета награда ще отидат при участниците, събрали най-много от слушателските гласове на сайта на инициативата. Те ще спечелят страхотни фотоапарати и уикенди за двама до едни от най-красивите кътчета в българската природа.

Печелившите участници  в „Зелена идея” ще бъдат наградени на специална церемония.
На официалното  събитие  министърът на околната среда и водите Нона Караджова и изпълнителният директор на bTV Radio Group ще връчат на победителите и отличия за най-добри зелени идеи.

До 23 ноември 2012 година всички слушатели на N-JOY, Z-Rock, bTV Radio, Melody, Jazz FM и Classic FM могат да се включат в кампанията като споделят своята зелена идея на специалния микросайт на кампаниятa. Участието може да се осъществи чрез публикуване на снимка и текст към нея след безплатна регистрация.

Основната цел, която си поставя „Зелена идея” – по забавен и приятен начин да насочи вниманието към уникалните места в българската природа.

Ключови думи: