преди 1 мин.
No Sleep Till Brooklyn
Beastie Boys
сега
Shine On Me
Dan Auerbach
10
Pop-out player
Woman in love
Liz McClarnoan

Power Up

    Днес - 1.07.2008 столицата осъмна със знамена и кордон от мотористи.

Публикувано на 01 Юли 2008
Power Up
    Днес - 1.07.2008 столицата осъмна със знамена и кордон от мотористи. Звукът на двигателите накара софиянци да усетят тръпката на Джулай Морнинг. Радио Z-Rock и Shell отбелязаха култовия за цяло поколение празник с невероятно шоу по улиците на София. Десет елитни мотористи обиколиха централните булеварди на града със специални знамена и отличителни знаци на промоцията: ,,POWER UP".

    Буги Барабата предвождаше вярната чета и обясни, че е изключително важно, когато си заразен от любовта към моторите, да не забравяш да пазиш човека до себе и да мислиш за всички участници на пътя. Точно в 11 часа любителите на нетрадиционния Джулай Морнинг се събраха на търговски комплекс Shell Изток, бул. "Цариградско шосе", на пътя София - Пловдив на изхода от София, където се срещнаха с моторите от акцията ,,POWER UP" и получиха оригинални тениски и подаръци от промоцията.

    Акцията ,,POWER UP" на Z-Rock и Shell стартира от днес, като в ефира на рок радиото слушателите ще мерят сили за специалните награди: оригинални тениски - реплика на официалните екипи на Ducati за 2008 г. и чаши DUCATICORSE. Всеки, отговорил правилно на въпрос, задаван от водещите и публикуван на страницата на медията: www.zrockbg.com  може ежедневно да си тръгва с изброените награди.

    А на 1 септември радио Z-Rock и Shell ще изтеглят и обявят кой от слушателите на Рок радиото на България печели ГОЛЯМАТА НАГРАДА: да гледа на живо състезание от Световния шампионат по мотоциклетизъм Moto GP във Валенсия с включени: самолетен билет, хотел и билет за състезанието.

    Промоцията ,,POWER UP" е за всички, които обичат РОК музиката, ШОФИРАНЕТО и мириса на КАЧЕСТВЕНОТО ГОРИВО.

    Успоредно със съвместната кампания на радио Z-Rock и Shell в търговските комплекси Shell ще протича промоция, посветена на горивата Shell и на партньорството с Ducati в Световния шампионат по мотоциклетизъм Moto GP. Шофьорите, които заредят в Shell минимум 25 литра гориво, ще имат възможност да купят чаша DUCATICORSE на специална цена и да участват в томбола, от която 10 клиенти ще спечелят посещение на състезанието Moto GP във Валенсия.

    Според последните социологически проучвания на ,,ТВ план TNS" - радио Z-Rock e на второ място като най-предпочитана радиостанция в София и на четвърто в национален ефир, сред слушателите между 25 - 35 години. Това ни дава увереността, че партньорството с Shell - водеща марка висококачествени горива, ще направи промоцията ,,POWER UP" сто процента успешна и ще донесе на всички много специални емоции.
Ключови думи: