преди 1 мин.
No Sleep Till Brooklyn
Beastie Boys
сега
Shine On Me
Dan Auerbach
10
Pop-out player
Woman in love
Liz McClarnoan

Мик Джагър представи две нови песни

Вижте и видеоклиповете към „England Lost“ и „Gotta Get A Grip“

Публикувано на 28 Юли 2017
Мик Джагър представи две нови песни

Мик Джагър , фронтмен на легендарните The Rolling Stones, представи две нови песни в четвъртък (ден след седемдесет и четвъртия си рожден ден).

„Развълнуван съм да споделя нова музика с вас!“, обяви Джагър. „Започнах да пиша тези две песни преди няколко седмици и исках веднага да ги издам. Правенето на цял албум често отнема много време – дори след като е завършен, когато се започва с подготовката от страна на звукозаписната компания и издаването.

Чувствам го малко като връщане към времето, когато човек можеше да е малко по-свободен и спокоен при записването и издаването веднага след това. Заповядайте“.

Мик Джагър обясни, че е написал песните за настоящата ситуация във Великобритания. Това е неговата реакция към „притеснението и неяснотата в променящата се политическа ситуация“ – „Ние очевидно имаме множество проблеми. Дали съм оптимист в политическо отношение? Не“. Джагър допълни – „Не искам да чакам до следващата година, когато тези две песни могат да са загубили своята сила и да означават нищо“.

Британският рапър Скепта се присъединява към Джагър в песента „England Lost“. В нея футболен мач е използван като метафора на политическите проблеми в страната. Във видеоклипа, който можете да видите по-долу, участва актьорът Люк Евънс.

Другата песен е по-танцувалната „Gotta Get a Grip“, която е с подобно послание.

„Посланието, предполагам е, че въпреки всичко, което се случва, човек трябва да продължи със своя собствен живот, да бъде себе си и да опита да създаде собствената си съдба“, обяснява Мик Джагър.

Междувременно The Rolling Stones работят по нов албум с оригинална музика, който ще е първи такъв за бандата от „A Bigger Bang“ от 2005 година. През миналата година Stones издадоха албума с блус кавъри „Blue & Lonesome“.

Ключови думи: