След множество изяви на престижни фестивали в Европа и у нас през изминалите години, Gravity Co. представят нова продукция и емблематични парчета на мащабни концерти в Пловдив, Варна и Бургас. Сега, след завръщането на фронтмена Явор Захариев, и на финалната права пред реализация на четвърти студиен албум, бандата ще забие в летните театри на Варна и Бургас и популярната сцена на открито в стария Пловдив - ,,Конюшните на Царя".
The Electric Tour - дати и места:20 юли - Пловдив - ,,Конюшните на Царя" - 20:30
24 юли - Варна - Летен театър - 21:00
26 юли - Бургас - Летен театър - 21:00
Билети могат да бъдат закупени в мрежата на www.ticketplus.bg на промоционална цена за първите 100 бр. - 10 лв.
Gravity Co. ще пътуват с целия екип и апаратура на компанията Stagemasters, които подготвят сценографията и светлинните ефекти вече повече от 3 месеца, така че всеки елемент от шоуто да бъде съобразен с атмосферата и спецификата на отделните песни.
По време на концертите ще бъде представен нов член на бандата - компютърно генериран виртуален персонаж, който ще изпълнява ролята на басист в някои от парчетата. Той ще бъде прожектиран в реален човешки ръст на екран, и ще взаимодейства интерактивно с останалите музиканти и публиката. За неговата визуализация се грижи 3D engine, Той се управлява чрез специален контролер, но и притежава собствен изкуствен интелект. Виновници за създаването му са талантливите артисти и програмисти от BonArt Studio, в чието портфолио влизат работа върху световно известни заглавия от гейм индустрията като ,,Pirates of the Caribbean", "Tron - Evolution" и др.
От къде идва името The Electric Tour?
Браузърът ви може да не поддържа показване на това изображение. Gravity Co. са инди-електро група, която представя своята музика на живо с високо звуково налягане и много светлина. И въпреки това момчетата са сериозно загрижени за опазване на околната среда и световните ресурси и стоят твърдо зад позицията, че всеки е отговорен за нашето общо бъдеще. Да се забавляваме е чудесно, но трябва да бъде и разумно. В световен мащаб с развитието на развлекателната индустрия се наблюдава все по-мащабни продукции без никаква мисъл за икономия на електроенергия. За един средно голям стадионен концерт общата консумация е не по-малка от 500 кW и със всяка изминала година се увеличава. Това се използва дори като реклама за събитията. Колкото повече мощност - толкова по добре. А дали е така? Непрекъснато сме свидетели на широко рекламирани по този начин концерти, които се оказват повече от посредствени като преживяване. Затова след проучване за енергийната ефективност на осветителните и озвучителни системи, турнето ще се проведе със специално подбрана апаратура, която ще реализира иконмия от над 60% от изразходваната електроенергия без никакъв компромис с качеството на продукцията.